BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 21, 2011

buka puasa bersama teman liburan

jam o4:o4 minit aku dah start hantar pesanan ringkas (sms) hantar pada kawan2 yang masih berhubung semenjak di bangku sekolah .
pesanan ringkas yang aku buat ...
bah.. kumpul-kumpul kita petang nie sungai ramai-ramai, lokasi bertempat di bazzar ramadhan Asia City..

tepat jam 05:24, aku bertolak dari kepayan ridge di mana kelas aku berada, ada yang reply balik2 tanya..
mana sudah ko wan?
jumpa mana?
aku di cp sudah, ko di mana?
aku tunggu di park moto tmpt besa, ok?

dan yang lain ada dah duluan di bazzar tunggu di sana..
sampai ja kat park motor cp, kami bergegas ke bazzar Asia City untuk bertemu dengan teman2 yang lain disana,

sekali sampai, aku tidak sangka sambutan yang aku buat untuk berbuka puasa cukup ramai,
aku gembira..

0 comments: