BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 6, 2012

teriakan 6 may 2012

-pagi 06 may 2012
-terjaga bila dikejutkan
-hampir 10stengah
-dikejutkan dengan teriakan di bawah  rumah
-aku pantas meluru ke bawah melihat keadaan
-ternyata seorang ustaz sedang mengobati org yang terkena sihir
-orang itu? tak perlu la tahu....
-aku meluru untuk membantu memegang mangsa sihir
-dlm hati ada rasa takut
-tapi bila melihat keadaan sperti luar kawalan
-semangat dalam diri trus saja menyambar tgn mangsa dan memegang sekuat mungkin
-kami berempat memegangnya.
-terkumat kamit ustaz tu membaca ayat suci al quran untuk menjampinya
-rupanya dlm bdn ada jin
-kata ustaz jin harimau berantai
-mmg degil tak nak keluar
-terikan demi teriakan kedengaran
-aku menjadi panik kerna sblum ini aku slalu tgk d youtube , television
-dan hari ini aku pulak menjadi hero utk memegang mangsa
-itu sahaja aku ingat, mgkn esok aku akan huraikan, malam ni hnya isi2 penting :) tkt trlupa.



0 comments: