BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 14, 2014

nilai tindak balas

susah aku nak bagi tajuk untuk cerita ni,
sebab terlalu formal untuk di cerita,
aku juga malas cerita
dan lama tak bercerita
belajar...
keseorangan dengan mendownload game dihandphone,
bila masa aku pandai main game pun aku dah lupa.
betul kata orang dengan adanya game kita
boleh lupa sedikit masalah. "bukan kata orang tapi kata aku" (budak kebaruan) 
mungkin
kerna fokus tinggi..
malam ini aku fokus dengan kelajuan
full throttle bersama tenggiling aku,
misi mendapatkan lima belas ringgit malaysia
agak kecil bukan,
bukan angka yang di kejar tetapi nilai persahabatan.
aku lelah dari siang menghadap mesin,
dengan adanya penghantaran emergency nak pakai cepat..
aku selesaikan dahulu baru aku mengatur langkah,
dari arah rumah kampung sunyi hingga ke kota kesibukan
tapi malam sudah tua kesibukan kurang hinggar,
seperti tailor dilivery pun ada,
tidak tentu masa, ontime pula tu.
takpa rezeki halal inilah yang aku cari sebenarnya,
usaha walau sedikit.
kesejukan subuh 01:40am
maaf lama hilang dengan tulisan, tidak mampu membaiki laptop rosak.
ini hanya laptop pinjam yang di beri alasan kukuh baru bertukar tangan,
terima kasih buat teman.

0 comments: