BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 21, 2014

kenapa malam ni?

ingin tahu perkembangan

ya memang meluas
aku sendiri lihat
aku telan ego aku yang dulu
tidak dapat muntahkan
siapa harus sambut?

terima atau tidak bukan belakang cerita
memang tidak termuntah pun
kenapa aku yakin 
sebab aku mulakan?
kurang matang bukan?
itu lah ayat pernah terlontar
dan tepat kecorong telingga aku
kini aku sedar
betul kata kawan.

aku memang mampu bertahan
tapi kenapa kawan aku salah
atau diri aku yang cari masalah?
kini rasa bersalah

kenapa malam ini?
lagu alunan musik
yang selalu aku perdengarkan
kini aku dengar bersendirian
fuhhh hangkang :(
kini aku bernafas dalam ego..
hampir tidak tersedut udara dengan stabil.
berkeceramuk jadinya..

mencangkul sedalam mungkin blogger
"ku seru kebaikan"
 senafas bergetar kencang oktober 23 : 2014
12:57am  
menutup tubuh kesejukan bukan kerna cuaca..

0 comments: